2009. január 27., kedd

Izé

Sokáig tanulmányoztam a képet, nem tudtam, miaszösz (a kenderrost legjava, ugye) lehet rajt.
Először egy futurisztikus, műanyag sildes rendőrkobakra gondoltam. Aztán egy kínai, félregyártott teniszlabdára, aztán... aztán tulajdonképpen semmire.
A kép eredeti neve morphball. Így nem gondolkodtam tovább, elismerve, hogy ismét ékes bizonyítékot szolgáltattam korral előrehaladó agyelmeszesedésemre, mert ezen játékról megintcsak nem hallottam, vagy ha igen, leoldódott a kamaszkorban elfogyasztott medencényi (nem gyerekpancsoló, hanem olimpiai versenymedence) szeszmennyiséggel.
Comments
2 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

2 megjegyzés:

  1. megrögzött gamer a tulaj, ez az izé a Metroid nevű (azért annyira nem nagy durranás) játékban van

    VálaszTörlés