2009. március 18., szerda

Amit nem szeretnél hallani egy szalonban

Tudom, nem kép, de idevág a blog tartalmához. És fő a jókedv:)

Mondatok, amiket nem szeretnél hallani egy tetováló szalonban...

1. SAS????? Nem azt mondta, hogy pasas?
2. Kifogytunk a vörös tintából, ezért rózsaszínt használtam.
3. Ööööö...Forever Love Bori? izé...Pali nincs a családban?....
4. Ember, hogy utálom ezt a rohadt csuklást!
5. Nem akar még valamit íratni a hátára? Most látom, hogy egy csomó hely van még itt.
6. Most már elárulhatom, hogy még sosem csináltam ilyet ezelőtt.
7. Kész a zászló, és ezektől a zsírpárnáktól még lobog is.
8. Ön ha elront valamit zárójelbe teszi, vagy áthúzza?
9. Ha így oldalról nézem, hunyorogva, egész hasonlít.
10. Végülis magán kívül senki nem sejti, mit akart valójában felvarratni...
11. Egész jó takarásokat csinálnak a szomszéd utcában. Csak megjegyzem. Hogy tudja.
12. Hoppá...

13. Igen, én is mestertetkós mellett sajátítottam el a szakma minden csínját-bínját. Susunak hívják. Esetleg ismeri?
14. Mélyebbre ütöm, mint kellene, úgy tartósabb lesz!
15. Azt hiszem, meggondoltam magam. Mégis engednék az árból...
16. Hubazmeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése