2009. március 21., szombat

Megfejtések!

A héten a kiraktam ezt a tetkót, és azt kérdeztem tőletek, hogy mi lehet. Jött 10 válasz. Szavazzuk meg, hogy melyik lehet az igaz!



1.Szerintem ratatá.
2.Szerintem meg Rátót'R:D
3.Szerintem ez a kedvenc autómárkája, a Toyota, csak mivel nem tud helyesen írni, TojotA lett belőle...
4.rototr, ez vmi menő, új, amerikai mozaikszó lesz sztem mint pl a rotlf vagy az lmao :)) csak persze magyarul (rohadt ótvar tetkót olvasol te rólam)
5.szerintem Rátóta. (wagy walami ilyesmi :D)
6.Roller? :)
7.szerintem renáta. csak nem jött neki össze :D
8.Rántotta csak kicsit foghíjasan xD
9.Szerintem a remekmű megértéséhez szét kell szedni a mintát. Az eredeti RITA feliratban helyezkedik el 1 remek szívecske "I" és "T" kötött. Az "R" és "I" között már akármi is lehet, de erős a valószínűsége hogy sírkőnek lett elképzelve.
XXIII
12
10. Felirat " A fokhagymás pirítós kísérjen utadon barátom " Szanzkrittül, valószínű,vonzódás indiához.

Eredményhírdetés 1 hét múlva!!!

Közben én megkérem JÓKÉPŰ JANI-t, aki a képet beküldte, hogy próbálja megtudni ő is! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése