2009. július 26., vasárnap

Balatoni sztori

Egyik nap kifundáltuk a haverjeimmel, hogy leugrunk herét szedni a Balatonra. Le is cuppantunk a fél nyolcas stoppal, találtunk egy szép nagy hereföldet. Egy gond volt, hogy szögesdróttal körbe volt véve. Sebaj, mivel én voltam a legtökösebb huszár, áthullottam a kerítésen, és kiadogattam 1 herét a jampiknak, akik csak lestek a bátorságomat látva...
Aztán, mivel magam is meglepődtem, hogy milyen durván kemény vagyok, felvarrattam ezt a sztorit a szervezetem bőrére.
Tehát:
1. Elterveztük, hogy megyünk a Balcsira (az a hullámos akármivalami akar a Balaton lenni):
Származási hely: 20090726


2.Átugrottam a szegesderóton, még a véremet is vesztettem a mutatvány közben:
Származási hely: 20090726


3. És végül, ezt a herét szedtem, igazi lóhere vazzeg! Hős vagyok!
Származási hely: 20090726


Köszi a képet MátÉ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése