2009. június 22., hétfő

FIGYELEM! VIGYÁZAT! VESZÉLY!

Egy kedves olvasónktól kaptuk ezt a képet, amelyről egyértelműen kiderül, hogy a kimberlizis ragályos megbetegedés!
A belga leány, kinek az orcáján az atyai pofonok pírja keretezi be az 56 csillagot, veszélyes járványt indított el világszerte. Az első magyarországi megbetegedést az egyik budapesti menő bögrecsárdából jelezték. Az udvaron fogyasztó fiatalember elaludt a faragott fapadon, és amikor a faragatlan tulaj felébresztette, az arcán már megtalálhatóak voltak a kimberlízis jelei, a csillagok. A fiatalember otthon azzal magyarázta az esetet, hogy a csillagos ég alatt szenderült el, és tüneteit az arra járó hullócsillagok okozták. Az állapotán nem javított az anyai felelősségvonásból elkövetett két pofon sem.
Az esetet az ÁNTSZ járványügyi szakemberei együtt vizsgálják a Magyar Csillagászok Szövetségével.
Származási hely: 20090622


Köszi a képet THROLL!!!
Comments
5 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

5 megjegyzés:

  1. És itt a magyarázat, hogy a fentebb sikítva elmenekülő csajszi miért tőlem ijedt meg, és miért nem Züm-Züm-től, haha...

    (Ha a fülemet megnézitek, a TrollH nick sem rejtély többé :))

    VálaszTörlés
  2. Ez kamu..nézzétek már meg jobban!

    VálaszTörlés
  3. Ha lejjebb megnézed, van egy játék, ami egy webcamerával rád rakja Kimberley csillagait...

    Én azért kültem be a saját pofámon, mert poén...

    Ha mégjobban megnézed, még a 'fake' is ott van a címkében.

    Jól megnéztük :D

    VálaszTörlés
  4. minél jobban és tovább nézem, trollh, szerintem nem is igaziiiak a csillagjaid! :DDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  5. Pat, ezen én is gondolkoztam!

    "Mi van, ha nem is igaziak?"

    Úgy gondoltam, alszok rá egyet, kijózanodok, és reggel újra megnézem! Erre eltűntek!

    Úgyhogy én is 8000akárhány fontra fogom perelni a belga tatuművészt, mert mégsem csinálta meg a tetkómat! XDXDXD

    VálaszTörlés